finner ingen lycka bland tunna grenar

Gick till biblioteket vid nio och satt en stund och snurrade på en stol, för till synes varenda dator i hela byggnaden genomgick någon sorts pubertal fas, identitetssökande, felsökande, reboostifiering, reinkarnering... jag tog det med ro, kaffe och en snurrig stol. Sen gick jag till den bortre delen av biblioteket och fann att de datorerna var mycket mer mogna av sig. Så från och med idag är musiketnologin avklarad! Sa ajö till säkert tre pers i min klass, de får föra budskapet vidare om någon undrar. Jag är inget socialt geni när det kommer till stora avsked, eller stora sociala vad som helst, det är del av min skinande charm.

image3

"Finner ingen lycka bland tunna grenar" sa Salouh i deras låt Marken. När jag blir stor ska jag ha björk och bok och kastanj i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0