fresh fruit & vedge

Jag borde skriva arbete, så jag tänkte dänga till med ytterligare ett bananlogginlägg på samma kväll, denna bananöppningskväll (om än på varsin sida av tolvslaget). Mest för att jag är nyfiken över hur friskt & fantasifullt jag kan klara av att använda ordet "bananlogg" efter tre koppar kaffe. Bananlogginläggsundersökning, med andra ord. Fint med ord med många dubbel-gn i. Om man läser "dubbel-gn" lite snett, så ser det helt åt skogen ut.


Jajamän, detta är en banarnvänlig bananlogg. Kommer i framtiden inte handla så mycket om bär, dock. Elin svär.



"Erlandsson, var faaaaaaaan är mina tofflor?" sa Professorn, i släpp fångerne loss, det är vår!


Gott nock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0